Friday, May 16, 2008

Selamat Hari Guru, Cikgu Wani..

Assalamualaikum..

Melaka, 16 Mei - Hari ini cik Wani, 25, seorang guru yang sedang menuntut di Maktab Perguruan Durian Daun di Melaka akan menyambut Hari Guru. Meskipun masih menuntut di maktab dan belum sepenuhnya diiktirafkan kelayakan beliau, beliau tetap merupakan guru yang telah banyak berjasa mendidik saya.

Sungguhpun didikannya bukan mengenai ejaan atau kira-kira, apatah lagi sukan dan biologi (...) , namun yang pasti tanpa beliau tentu banyak yang tidak saya ketahui tentang sejenis perasaan yang dipanggil orang CINTA.

Ya, perasaan yang buat kita seronok dan orang lain geli tengok inilah yang diajar beliau kepada saya sedari umur 13 tahun lagi. Dah 12 tahun kan, lama kan?


Selamat hari lahir untuk guru tercinta yang paling kucintai, cikgu Wani.

p/s: Bagi la aku jiwang kali ni je.. please..

3 comments:

Melodi Aku said...

sila baca dalam nada lagu "GELI MAT"

geli mat.

gila gila..gila

geli mat

Cik-MeGa said...

hahahaha...
hahahaha...
aku berharap utk x lagi menatap wajah ko..
krn aku akn mengingati tulisan yg satu neh....

muhsinsenpai said...

errr...