Wednesday, May 28, 2008

Aku penuntut, bukan sasterawan!



Assalamualaikum..

Kalau zaman sekolah adalah zaman yang indah, maka alam universiti tentu sekali alam yang mendewasakan.

Belajar untuk menjadi jurutera, Universiti Teknologi Petronas adalah haluan yang dipilih (oleh mak ayah aku) untuk aku tuju meneruskan perjuangan hidup.

Di sana aku belajar dan diajar bahawa sekolah hanyalah sekentut rasa sukarnya alam universiti. Dan universiti pula hanyalah sekentut rasa alam kehidupan.

Namun yang paling nyata aku adalah seorang gamer yang serius. Worm 2, Diablo, Diablo II, Diablo II: Lord of Destruction, TCM, Fifa Manager 2006 ke bawah, Championship Manager 4 atau 5, FIFA 2001-2006, Warcraft III: Reign of Chaos, Warcraft III: Frozen Throne, Dota, Sims I, Sims 2 dan add-onnnya, Hitman : Codename 47, Hitman 2: Silent Assassin, Railroad Tycoon 3, Zoo Tycoon 1 & 2, Thief: Deadly Shadows, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, GTA San Andreas, Need For Speed: Underground, Ganguro Deluxe, 7 Sins, Star Wars: Knight of the Old Republic 2 The Sith Lords.

Fuhh.. banyak gila dan banyak lagi. Mana tak fail.

Malas la nak cerita zaman UTP nih. Sedih.. Tapi sekurang-kurangnya dapat kereta sebijik dan cik Wani masih setia tunggu aku..

2 comments:

Cik-MeGa said...

aku suke tap kali ko bercerite tntg cik wani... walau hanya sebaris...

Anonymous said...

banyak nye game...
kalah adik saya