Monday, May 05, 2008

Apa yang saya pelajari semester ini?


BEL 250: Perkataan barua dan bongok boleh digunakan oleh sesiapa sahaja, termasuk lecturer tua yang dah nak mamp*s.

Seni Visual: Melukis muka sendiri adalah perkara kedua paling rumit di dunia selain cuba menyentuh hidung menggunakan siku.

Cinefoto: Hukum bagi model untuk memandang kamera sewaktu gambar diambil adalah HARAM.

Sejarah Seni Persembahan: Mozart dan Muzzamil adalah dua orang yang berbeza nama, minat dan stail rambut. Yang sama mungkin sideburn..

Konferensi: Muz dan Idora suka menonton bersama (pengulangan homoteleuton)..

Teori & Apresiasi Filem: Tengok filem senang.. tengok filem pastu tulis esei susah..

PBSM 2: Tak amik.. nama takde dalam validation.. kena amik lagi sem depan.

Ensemble III: Senang jadi lecturer. Kelas tak payah masuk, ujian suruh student tanda sendiri.

CTU: Kali pertama ada orang lagi pandai CTU dari aku (mama).

Gaya Bahasa: Menanda gaya bahasa boleh merosakkan tenggorokan otak. (retorik hiperbola)

14 comments:

Miss LaraLady said...

Haha"
xpe next semester ade lagi..
banyak lagi nk kene blaja!

Saya muhammad iqbal said...

haha..
br sem 3..

Melodi Aku said...

tak ske gaya bahasa. aku meyampah gila

muhsinsenpai said...

to fairuz:

jangan cakap kuat2.. nanti muz marah

amscreamo said...

blaja cinefot ibarat blaja bahasa tamil mahu pun france.

Ande Sikutawangsa said...

aku suka blaja bel, sebab itu sem depan aku ambil lagi. (ini serius)

amer zaman said...

apa fairuz tak suka gaya bahasa?!

apa aku macam mozart?

apa?
apa?
apa?

p/s: perasan tak nama aku ada 2 kali. Atuk syg aku taw.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
muhsinsenpai said...

to muz:

aku memang sayang kau.

kau sayang diri kau sendiri?

amer zaman said...

ya atuk..
terharu..
aku berjanji tak mau buat seks bebas lagi...
mau sayangi diri

jaja,
seni visual tak ngantok..
serius..
syah tak tido pun kat situ..

Anonymous said...

sebab saya tak pandai melukis barangkali



*cakap kosong

tapi semester 3 paling teruk saya struggle
MEDEA lagi

all the best friends

Cik-MeGa said...

Melukis muka sendiri adalah perkara kedua paling rumit di dunia selain cuba menyentuh hidung menggunakan siku....

tanpa sedar...aku wat xtvt menyentuh hidung menggunakan siku...
comel!

Melodi Aku said...

alah. lupa bg kopiholik plak. kalau ko ckp awal2 sem kan bagus. aku print and bg skrip, pantun, sajak etc sume tula untuk ko buat hiburan dikala sunyi. senang je tanda gaya bahasa ;D

Anonymous said...

melodi aku - tulah lain kali bg je awal2.

coffee ok aje