Saturday, April 19, 2008

5 bende yang aku buat if aku "heartbroken"? (bahana ditag oleh fairuz@melodiaku)




5 bende yang aku buat if aku "heartbroken"?

1. bunuh diri

2. kalau tak mati bunuh diri lagi

3. kalau bunuh diri lagi tak mati maknanya ajal belum sampai. aku adalah immortal hahahah

4. kalau dah immortal cam cerita highlander boleh pergi cari orang potong-potong kepala

5. sebab aku tak terer lambat laun mati gak orang potong kepala aku.

sekian.

aku tak tag sapa-sapa dah sebab kawan-kawan blogger aku sume dah kene.

6 comments:

Melodi Aku said...

haha.

jawapan tak membina langsung la Raju.

Ande Sikutawangsa said...

ya rampalamam.(di atas)

amer zaman said...

haha

huhu

amscreamo said...

hahaha..
padan muka korang sume kena tag

Balkes Izawani Zanariah said...

emm..
abeh 2 nape kamu tak mati2 lagi.?
tak berjaya.?

hehe..

muhsinsenpai said...

to balkes:

dah try, tak berjaya..

aku memang immortal..