Monday, April 20, 2009

30 Pilihan Sukar..

1. Torres atau Gerrard?

Gerrard. Since 1998.

2. AH atau Grisham?

Grisham. Lepas Maryamah Karpov aku tak yakin ada lagi.

3. P.Ramlee atau Sudirman?

Sudirman. Sentimental.

4. P.Ramlee atau Chow Sing Chi?

Arrggghhhh.... (lepas 10 minit) P. Ramlee

5. Maradona atau Zidane?

Zidane. True Galacticos.

6. Hattan atau Anuar Zain?

Anuar Zain. Sentimental jugak.

7. Jamal atau Saleem?

Saleem. sda

8. Keeley atau Adriana Lima?

Keeley.

9. Syuhada atau Agnes?

Syuhada.

10. Search atau Wings?

Wings.

11. UK's atau Slam?

UK's.

12. Siti atau Wardina? (dua dua belum kahwin)

Siti. Tapi dua dua dah pakai tudung. Alhamdulillah.

13. Dota atau FM?

Dota. MMmonsster kill!!

14. Macguyver atau Quantum Leap?

Macguyver. Bijak. QL suka lompat2.

15. Gaban atau Suria Baja Hitam?

Gaban. Cita-cita waktu kecik nak jadi polis. Polis Angkasa Gaban.

16. Jepun atau Jerman?

Jepun. Lama nak pergi.

17. One Piece atau Naruto?

Naruto. Aku = Kakashi?

18. Penjejak Neraka atau Sang Harimau Kumbang?

Sang Harimau Kumbang. Waktu dia mati aku berkabung sebulan. Penjejak Neraka seminggu je.

19. Yasmin atau Mamat Khalid?

Yasmin untuk Rabun. Mamat belum lagi. U-wei faveret.

20. AV?

Azumi.

21. Alien atau Predator?

Species. Hahaha. Ok serius. Predator.

22. Jason atau Freddie.

Kalau kena bunuh baik la dengan Jason tak la seksa. Kalau tontonan plak Freddie.

23. CSI...

Vegas, Miami, NY.

24. Doraemon atau Shin Chan?

Shin Chan. Layan indon punye, klako gile.

25. Merc atau BMW?

BMW.

26. Green Day atau Oasis?

Green Day.

27. Bawang?

Meraaaaahhh.. Hot pakkk!!

28. Laskar Pelangi atau Jibam?

Laskar. Tapi Jibam aku dah baca lebih 10 kali.

29. Fairuz atau Shah?

Shah. Errorless dan tak mengaku tuhan.

30. Muz atau Shaz?

Muz la. Ingat Shaz dah ade makwe nak layan aku ke? Tapi dia tolong aku banyak ari tu. Terima kasih..

4 comments:

amer zaman said...

filem atau buku?

sains fiksyen atau epik?

usman awang atau a.samad said?

pak bambang atau pak agi?

muhsinsenpai said...

apa kata kau pulak buat?

Cik-MeGa said...

echa atau sopi?
yela, aku tau sopi laa.....

muhsinsenpai said...

sopi dah takde taik lalat.. huhu..