Monday, January 19, 2009

Mak aku Tak Lahir Pada Hari Lahir Beliau..

Assalamualaikum..

Hari ini 19hb Januari. Kalau dibaca pada kad pengenalan atau pun surat kelahiran beliau, maka hari inilah hari lahir mak aku.

Tapi kami sekeluarga tak pernah sambut hari lahir mak aku pada hari ini.

Sebab mak aku lahir bulan Disember.

Dengan kata lain bukan sahaja tarikh lahir mak aku yang sebenar jatuh awal sebulan dari tarikh lahir rasmi beliau,

malah mak aku juga lahir setahun lebih awal.

Hahaha. Mak aku lebih tua dari usia rasmi.

Mak, selamat hari jadi 'rasmi' yang ke 50.

3 comments:

Cik-MeGa said...

tau tak Allahyarham A. Samad Ismail juga di'tua'kan olah kad pengenalannya..

muhsinsenpai said...

tak..

Cik-MeGa said...

oleh itu, aku bagi tahu.
Allahyarham A. Samad Ismail juga di'tua'kan olah kad pengenalannya..