Monday, October 20, 2008

Apa yang saya pelajari semester ini?

Screenwriting: Shah suka menggunakan nama iblis di dalam skrip karyanya, sesuai dengan buku-buku kultus yang dibaca beliau. Cerita Muz pulak memang bes. Aku dan Shazwan tak terlibat pun.


Storyboarding: Pernah wujud ke subjek ni? Storyboard tu apa? Lukisan perspektif ada la. Siapa pensyarah dia? Entah macam pernah jumpa beberapa semes yang lepas.

Ensemble IV: (Nyanyi ramai-ramai) Tatatatata! Jarang sekali terdengar bunyi, ketukan di pintu hatiku ini.. Lagi satu Shah ada kuasa suruh polis jaga pantai ramai-ramai. You cannot fool a student!

Asas Menterjemah: Orang kedua yang akan keluar dulu selepas siap latihan selain aku adalah... kid..

Skrip Radio: Pensyarah adalah contoh terbaik kenapa orang jarang dengar stesen radio RTM. Lagu instrumental pula haram mempunyai penyanyi.

Retorik: Tema terfokus adalah.... Tusuuuuuk Jelangkung!! (Aksi! Aksi!). Sambil melihat ke arah Gayatri.

Laras Bahasa: Laras bahasa kelas adalah.. Tusuuuuuk Jelangkung!! (pakai baju kaler merah). Boleh dijadikan skrip komedi.

PBSM 2: Kelas PBSM 1 - majoriti budak part 4. Kelas PBSM 2 - majoriti budak part 3. Kelas PBSM 3 - majoriti akan repeat.

5 comments:

mapieceofart said...

manisnya bila dah hampir tamat semester empat... tapi kisah kalian belum berakhir... semester 5 lagi HELL seyh...! siyes...

Cik-MeGa said...

tusuuuuuk jelangkung?
lect kesayangan kah?
:D

ratnakesuma said...

woit!!!!

jangan terpedaya dnegan Shah! dia edit kan ajer.. itu karya aku. karya dia mcm biasalah, old romance sbb dia dah tua. pn. lela pun tak mau citer lapuk mcm tuh! huh! ni yg marah ni. bila karya aku diubah hakcipta!!!! laen kali, selidik dulu. shah suka2 je tukar nama iblis tuh dan mengaku cerita dia. motif???? tapi aku dah tukarkan kpd nama asal dalam final draft... okey....?

muhsinsenpai said...

idora: ok! shah yang ngaku! pesal pn. lela mintak nombor kau dari aku ha?

amer zaman said...

citer aku best sebab grup aku best..

tusuk jelangkung grup aku gak..

owh..salah..
aku tak kenal korang pun...