Saturday, June 27, 2009

Anggapanmu..

Sekebun cinta nan berbunga
Megah berdiri nan berduri
Aku yang asli
Di dalam mekar
Bila terbit mentari
Menguntumlah

Sejambak cinta nan berbunga
Megah berdiri nan tiada
Mekar dan kukuh
Bau dan kaku
Itulah pilihanmu
Aku di taman hanya perhiasan
Mata umum

Hanya mampu kumelihat
Kecurangan warna bunga
Idamanmu
Berbaja tiada

Sedang aku anggapanmu
Menyusahkan untuk
Meraih impian
Terlontarku di halaman

Pemusnahku adalah kumbang
Runtuh bila kukelayuan
Impianmu hanyalah masa
Untuk menikmati segala
Belum pasti
Dirimu bahgia

4 comments:

Melodi Aku said...

apekelancau nie.

word verification : logasil <--apa niee

Cik-MeGa said...

Pemusnahku adalah kumbang
Runtuh bila kukelayuan
Impianmu hanyalah masa
Untuk menikmati segala
Belum pasti
Dirimu bahgia

*besday aku hujung ogos. sila bg kad besday disertai dgn bait ini. bole?
wahahaha!

muhsinsenpai said...

Oh, tak bley..

Ini lagu khas aku tuk cik Wani

Wan Chel said...

kecewa dengan cinta?
mati adalah ubatnya...
hahaha...

gurauan berkasih x ada ke?
paling tak pun lagu data?